Anasayfa | Bilimsel Araştırmalar | Yorumlar | Tv'de Oestro | Hakkımızda | Ürünlerimiz | Mağaza


Müşteri Hizmetleri > Mesafeli Satış Sözleşmesi

AŞAĞIDAKİ MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ TUNA SAĞLIK ÜRÜNLERİ SAN.İÇ VE DIŞ TİC.LTD. ŞTİ HUKUK BİRİMİ TARAFINDAN www.Oestro.com.tr  WEB SİTESİ İÇİN HAZIRLANMIŞTIR. HİÇ BİR ŞEKİLDE KOPYA EDİLİP, ÇOĞALTILAMAZ. AKSİ DAVRANANLAR HAKKINDA HUKUKİ İŞLEM YAPILACAKTIR.

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
İşbu sözleşme 13.06.2003 tarih ve 25137 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereği internet üzerinden gerçekleştiren satışlar için getirilen ‘sözleşme yapılması zorunluluğu’na istinaden düzenlenmiş olup, maddeleri aşağıdaki gibidir.

MADDE 1 - KONU
İşbu sözleşmenin konusu, SATICI'nın, ALICI'ya satışını yaptığı, nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun-Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.

MADDE 2 - SATICI BİLGİLERİ
Ünvan: Tuna Sağlık Ürünleri San. İç ve Dış Ticaret Ltd. Şti. (Bundan sonra SATICI olarak anılacaktır)
Adres: Kocayol caddesi 44/B             Bostancı      Kadıköy / İstanbul
Telefon: 0216 463 0100  Faks: 0216 6587975  Email: info@tunasaglik.com.tr

MADDE 3 - MÜŞTERİ  BİLGİLERİ

Müşteri, www.oestro.com.tr adresine üye olmaksızın, web sayfasında yer alan ürün veya ürünleri almak istediğini SATIŞ SÖZLEŞMESİNİ OKUDUM, ANLADIM VE KABUL EDİYORUM, SİPARİŞ VERMEK İSTİYORUM’  tuşuna basarak kabul eden gerçek kişi, kuruluş veya ticari işletmedir.

Müşteri www.oestro.com.tr  web adresine ‘SİPARİŞ HAKKINDA BİLGİ ALMAK  İSTİYORUM’  tuşuna bastıktan sonra Mesafeli Satışlara ilişkin Sözleşmenin yer aldığı sayfayı okumak ve anlamak zorundadır.

Satış sözleşmesini okumuş ve kabul etmemiş ve İnternet üzerinde ‘SATIŞ SÖZLEŞMESİNİ OKUDUM, ANLADIM VE KABUL EDİYORUM, SİPARİŞ VERMEK İSTİYORUM’ tuşuna basmamış müşterilerin siparişleri yerine getirilmeyecektir. Kişiler isterlerse bizzat firma gelerek ürünü elden almak hakkına da sahiptirler.

Müşteri Sözleşmeyi okuyup, kabul ettikten sonra ‘MÜŞTERİ SİPARİŞ FORMU’ denilen formu doldurmak zorundadır. Müşteri Sipariş Formu denilen formun zorunlu kısımlarını doldurmayan müşterilerin de siparişleri yerine getirilmeyecektir.

Müşteri Formu doldurmuş olduğu halde ürün hakkında ileriki bir tarihte tekrar sipariş vermek isterse, www.oestro.com.tr web sitesinde üyelik sistemi ile sipariş kabul edilmediğinden, sipariş formunun zorunlu olan kısımlarını tekrar doldurmak zorundadır.

Müşteri yukarıdaki başlangıç kısım hakkında herhangi bir teknik sıkıntıya düşer veya anlamadığı bir konu olursa danışma hattı olan 0216 463-0100 veya 0216 463-0102 numaralı telefonları arayarak konu hakkında teknik ve ayrıntılı bilgi ve destek alabilir.
Bu sözleşmenin 4.maddesinden sonra Müşteri ‘ALICI’ olarak anılacaktır.

MADDE 4
- ALICI, sipariş verme tuşuna bastıktan sonra sözleşme konusu ürün veya ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

MADDE 5 – Sipariş verilen ürün veya ürünler, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin veya bildirdiği teslimat adresinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler dahilinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. Bu süre ALICI’ya daha önce bildirilmek kaydıyla en fazla 10 gün daha uzatılabilir. Bu süreler kanuni süreler olup, SATICI tarafından süreye ilişkin bu taahütler yasal sürelerden önce yerine yerine getirilebilir. ALICI tarafındanTürkiye dışından verilen siparişlerde bu yasal sürelere 5’şer gün daha ilave edilebilir.

MADDE 6
- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

MADDE 7SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

MADDE 8 - Sözleşme konusu ürünün teslimatı için web sitesinde yer alan ‘MÜŞTERİ SİPARİŞ FORMU’ nun SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

MADDE 9 - Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde (ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış ve teslim alındığı şekilde olması şartına bağlı olarak) SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir. Ürünün ambalajının açılması, bozulmuş ve ürünün kullanılmış olması halinde ALICI ürün veya ürünlerin bedelini ödemek zorundadır.

MADDE 10 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir.

MADDE 11- ALICI
sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğü paket veya paketleri Kargo firması yetkilisinin önünde açıp kontrol etmelidir. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa, Kargo yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra Kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilir.

MADDE 12 -
Online olarak Web sitesinden verilen siparişler, sipariş formunda belirtilen zaman toleransı içerisinde periyodik olarak hergün, SATICI tarafından kontrol edilmektedir. Türkiye ssati ile saat 16.00 dan sonra verilen siparişler ertesi gün değerlendirilir.

MADDE 13 -  ALICI
’nın sipariş formu aracılığı ile SATICI’ya iletmiş olduğu sipariş bilgileri, kredi kartı bilgileri hariç olmak üzere veritabanımızda kaydedilmektedir ve ek olarak hem SATICI’nın işyeri, hem de hizmet sunucusuna e-posta yolu ile aktarılmaktadır. Veritabanı veya e-posta sistemlerinde meydana gelebilecek olası herhangi bir soruna karşı, veritabanı ve e-posta kutuları hem SATICI tarafından hem de hizmet sunucusu tarafından periyodik olarak kontrol edilmektedir. Sipariş sırasında sistemde herhangi bir sorun nedeniyle ALICI’nın siparişi Satıcı’ya iletilemiyorsa, ALICI sipariş sırasında oluşacak bu durumdan haberdar edilmektir.

MADDE 14 -
Elektronik ortamlarda gerçekleştirilen ve güvenli bilgi akışının sağlanmasının gerekli olduğu sistemlerde kullanılan SSL protokolü sayesinde alışveriş yaparken ALICI’nın girmiş olduğu kredi kartı bilgileri www.Oestro.com.tr ‘den bağımsız olarak şifrelenerek, provizyon alınacak bankanın sanal pos sistemine güvenli bir ortamda iletilir. Aynı zamanda kimi bankalara (Garanti Bankası, İş Bankası, Finans Bank, Akbank vs. gibi) şifreli olarak gönderilen ALICI kart bilgileri 3D Secure altyapısıyla gönderilir. 3D Secure sayesinde web sitemizde SSL ile şifrelenmiş SATICI web sayfasında kart bilgilerinizi girdikten sonra ALICI Bankasının web sayfasına yönlendirilir. Banka ALICI’dan Chip PIN şifresi (fiziksel pos cihazlarında alışveriş yaparken girilen 4 haneli şifre) benzeri bir 3D Secure şifresi girilmesini ister. Bu işlemler tamamen ALICI’nın yönlendirildiği Banka web sayfasında gerçekleşir. Böylece Banka ile ALICI doğrudan muhatap olup, ALICI 3D Secure şifresi Banka tarafından doğrulandıktan sonra alışveriş tutarını ALICI’nın hesabına yansıtır ve Banka ALICI’yı tekrar SATICI’nın web sayfasına yönlendirir. Böylece alışveriş tamamlanır.Gerektiği takdirde banka ya da SATICI yetkilileri ALICI veya Kredi Kartı Sahibini telefonla arayarak sipariş teyidi de isteyebilirler. Bu uygulama daha sağlıklı ve güvenli bir alışveriş için Bankacılık Sektörü tarafından da gerekli görülen bir standarttır.

MADDE 15 - SATICI
kişisel bilgilerinizin gizliliğine ve korunmasına büyük önem vermektedir. Kişisel Bilgileriniz SATICI tarafından başka kişi ve kurumlarla paylaşılmamaktadır. Alışveriş yapılan bilgisayarların IP adresleri, herhangi bir sahtecilik durumunda kullanılmak üzere kayıt altına alınmaktadır.

MADDE 16 -
Sözleşme konusu ürünler, teslimat süreleri, ödeme şekli, renk, model, miktar ve bedel hakkında ALICI’lara ihtar edilmeksizin değişiklik yapılabilir.

MADDE 17 - ALICI
, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren (7) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün ilgili madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Bu belgelerin ALICI tarafından kaybedilmesi veya bulunamaması gibi durumlarda ALICI tarafından bu belgelerin bulunamadığı yazılı bildiriminden sonra 7 gün içinde ürün bedeli KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler kesildikten sonra ALICI’ya iade edilir. Kredi Kartına ürün iade bedeli ALICI Bankası tarafından genellikle 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. SATICI ALICI’nın kusuru ve/veya  Bankadaki ve/veya web sayfasında belirtilen diğer ödeme şeklerinden birinde yapılan ödemelerde, satış bedelinin geri ödenme prosedüründeki gecikmelerden  kaynaklanan hiçbir zarardan sorumlu tutulamaz. ALICI, SATICI’nın ekstra masraf ödemesine neden olacak herhangi bir geri ödeme tarzını kullanması için SATICI’ya ısrar edemez. Cayma hakkının kullanılmasında bedelin geri iadesi prosedürü  kapsamında gerek kargo bedeli, gerekse kredi kartı banka komisyonu, gerekse diğer herhangi ekstra masraf oluşması halinde, ALICI şimdiden bu masrafı ödemeyi kabul ve taahüt eder.

Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Her türlü kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde SATICI tarafından ürün İadesi Kabul edilmez.

MADDE 18 - ALICI, sistem tarafından onaylanan siparişini aynı gün içerisinde iptal etmek isterse SATICI’nın +90 216 658 79 74 numaralı telefonuna Türkiye saati ile en geç 17.00’a kadar bildirmekle yükümlüdür.

MADDE 19 -
Satışı yapılan ürünlerin Yurtiçi teslimatında Kargo ücreti Ürün fiyatlarına dahildir. SATICI Yurtiçi satışlarında UPS, MNG Kargo ve PTT Kargo ile çalışmaktadır.

MADDE 20
- İşbu sözleşmenin uygulanmasında SATICI’nın İkametgahı olan Kadıköy Mahkemeleri Yetkilidir. 

DİĞER HUSUSLAR:
Siparişin sonuçlanması durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır.

 




Ürünlerimiz

Ürünlerimiz ilaç değildir. Amaç herhangi bir hastalığı teşhis veya tedavi etmek değildir. Etkiler kişiler arasında farklılık gösterebilir. Emzirme ve hamilelik döneminde kullanmadan önce doktorunuza danışınız. Çocuklardan uzak serin yerde maksimum 30°'de saklayın. Jelatini açılmış kullanılmış ürünlerin iadesi yoktur.

Anasayfa | Bilimsel Araştırmalar | Yorumlar | Tv'de Oestro | Hakkımızda | Ürünlerimiz | Mağaza


info@oestro.com.tr | Müşteri Hizmetleri

Tuna Sağlık Ürünleri 2005 ®©™