Sayın Müşterimiz ;

2004 yılında kurulmuş Tuna Sağlık Ürünleri ve Oestro Tescilli Marka alışveriş ve siparişleriniz aşağıdaki genel olarak kabul gören ve uygulanan şartlar kapsamında firmamız ve sizin haklarınızın iki taraflı korunması adına hukuki bir temelde yürümektedir.

Oestro Satış Sözleşmesi

Müşterilerimiz siparişlerini onayladıkları anda şatış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.

Satış Sözleşmesi www.oestro.com.tr ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış Sözleşmesidir.

Madde - 1

Is bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satısını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satısı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.

Madde - 2

SATICI BILGILERI

www.oestro.com.tr: e-ticaret mağazasıdır (Bundan sonra Tuna Sağlık Ürünleri veya Satıcı olarak anılacaktır)
Adresi: Bostancı Mah. Kocayol Cad. No:44/C Kadıköy/İstanbul, Turkey

Madde - 3

ALICI BILGILERI

Tüm üyeler: Tuna Sağlık Ürünlerinin e-ticaret mağazası www.oestro.com.tr ye üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).

Madde - 4

SÖZLESME KONUSU VE ÜRÜN BILGILERI:

Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Sekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden değişiklik gösterebilmektedir.

Madde - 5

GENEL HÜKÜMLER

5.1 - ALICI, Madde 4te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme sekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

5.2 - Sözlesme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi asmamak kosulu ile her bir ürün için alicinin yerlesim yerinin uzakligina bagli olarak ön bilgiler içinde açiklanan süre içinde alici veya gösterdigi adresteki kisi veya kurulusa teslim edilir.

5.3 - Sözlesme konusu ürün, alicidan baska bir kisi veya kurulusa teslim edilecek ise, teslim edilecek kisi veya kurulusun teslimati kabul etmemesinden dolayi SATICI sorumlu tutulamaz.

5.4 - SATICI , sözlesme konusu ürünün saglam, eksiksiz, sipariste belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanim kilavuzlari ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.

5.5 - Sözlesme konusu ürünün teslimati için is bu sözlesmenin elektronik ortamda onaylanmis olmasi ve satis bedelinin alicinin tercih ettigi ödeme sekli ile ödenmis olmasi sarttir. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayitlarinda iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülügünden kurtulmus kabul edilir.

5.6 - Ürünün tesliminden sonra aliciya ait kredi kartinin alicinin kusurundan kaynaklanmayan bir sekilde yetkisiz kisilerce haksiz veya hukuka aykiri olarak kullanilmasi nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satis sözlesmesinde belirttigi kisi veya kuruma teslim edilmis olan ürünü 3 isgünü içinde SATICI ya göndermek zorundadir. Böyle bir durumda nakliye giderleri aliciya aittir.

5.7 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulasimin kesilmesi gibi olaganüstü durumlar nedeni ile sözlesme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu aliciya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alici siparisinin iptal edilmesini, sözlesme konusu ürünün varsa emsali ile degistirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasina kadar ertelenmesi haklarindan birini kullanabilir. Alicinin siparisi iptal etmesi halinde, SATICI 7 gün içinde aliciya ait kredi karti fisinin iptali ve ilgili tutarin alicinin hesabina iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girisimde bulunur ve yapilan islem elektronik posta araciligi ile ALICIya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayi SATICI sorumlu tutulamaz.

5.8 - ALICI ve/veya ALICInin teslimat yapilmasi istedigi kisi ve/veya kurumlara teslim edilmis olan ürünlerin arizali veya bozuk olmasi durumunda, garanti sartlari içinde gerekli onarim veya degistirme isleminin yapilmasi için ilgili ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafinin teslim aldigi tarihten baslayarak 7 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafindan karsilanir. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolmasi halinde, ALICI teslim almis oldugu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadir.

5.9- Is bu sözlesme, alici tarafindan elektronik olarak onaylandiktan(üyelik gerçeklestirikdikten sonra) www.oestro.com.tr adresine ulastirildiktan sonra geçerlilik kazanir.

Madde - 6

CAYMA HAKKI:

Alici, sözlesme konusu ürürünün kendisine veya gösterdigi adresteki kisi/kurulusa tesliminden itibaren yedi (7) iş günü içerisinde cayma hakkina sahiptir. Cayma hakkinin kullanilabilmesi için bu süre içinde SATICIya faks veya elektronik posta ile bildirimde bulunulmasi ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanilmamis ve ambalajinin zarar görmemis olmasi sarttir. Bu hakkin kullanilmasi halinde, 3. kisiye veya Aliciya teslim edilen ürünün SATICIya gönderildigine dair kargo teslim tutanagi örnegi ile satis faturasi aslinin iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulasmasini takip eden 7 gün içinde ürün bedelinin ALICInin kredi karti hesabina iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde girisimde bulunur. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafindaki aksakliklardan dolayi SATICI sorumlu tutulamaz. Satis faturasinin aslinin gönderilmemesi durumunda katma deger vergisi ve varsa diger yasal yükümlülükler iade edilmez. Cayma hakki nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICIya aittir. Ayrica, niteligi itibariyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanimlik ürünler, kopyalanabilir yazilim ve programlar, hizli bozulan veya son kullanim tarihi geçen ürünler için cayma hakki kullanilamaz. Her türlü yazilim ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, Bilgisayar ve kirtasiye sarf malzemeleri (toner, kartus, serit v.b) ve Hür türlü kozmetik ürünlerinde cayma hakkinin kullanilmasi, ürünün ambalajinin açilmamis, bozulmamis ve ürünün kullanilmamis olmasi sartina baglidir.

Alıcı sistem tarafından onaylanan siparişini aynı gün içerisinde iptal etmek isterse şirket merkezi olan +90 216 463 01 00 numaralı telefona en geç saat 15:30 a kadar bildirmekle yükümlüdür.

Madde-7

YETKILI MAHKEME:

Is bu sözlesmenin uygulanmasinda, Sanayi ve Ticaret Bakanliginca ilan edilen degere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICInin veya SATICI nın yerlesim yerindeki TÜKETICI MAHKEMELERI yetkilidir. Siparisin elektronik ortamda onaylanmasi durumunda, ALICI is bu sözlesmenin tüm hükümlerini kabul etmis sayilir

Madde - 8

ANLAŞMALI KARGOLAR VE TESLİMAT SÜRESİ:

Satışı yapılan ürünlerin teslimatında kargo ücreti fiyatlarımıza dahildir.
Firmamız ücretsiz kargo hizmeti PTT Kargo ile yapılır. Diğer kargolar ücrete tabidir.
Ürünlerimizin teslimat süresi sipariş verildikten sonra İstanbul için 2 gün Türkiye geneli için 5 gündür.